محصولات پادینا یکی از پرطرفدارترین و اقتصادی ترین رنگ موها و اکسیدان ها را داشته و بین خانم های برای استفاده شخصی و همچنین سالن های آرایش بسیار پرطرفدار است.

پادینا یک برند ایرانی بوده و توسط بهترین مواد اولیه تولید می شود، توسط شرکت LCW فرانسه فرموله شده . حاوی ویتامین C و گیاه اعجاب انگیز آلوئه ورا است. رنگ مو حرفه ای پادینا در سه حجم 15 میل، 50 میل و 100 میل تولید شده که مناسب ترین قیمت برای تیوپ 100 میل است.

همچنین این محصول با مقدار کم آمونیاک عاری از بوی بد و عوارض تنفسی می باشد.خاصیت ضد التهابی، التیام بخشی و مرطوب کنندگی بالای گیاه آلوئه ورا مقاومت مو را نسبت به مواد حساسیت زا، در رنگ مو را افزایش می دهد.

جهت خرید این کالا برای سالن آرایش زیبایی در هر جای ایران که هستید و حتی استفاده شخصی ( یک عدد) با شماره تلفن های ما تماس گرفته یا در پیامرسان های درج شده پیام دهید.

 

ایران رنگ مو نمایندگی فروش مستقیم فروش محصولات آرایشی پادینا مرکز توزیع خود را در تهران برای پخش محصولات پادینا ( رنگ مو اکسیدان ) به سراسر کشور راه اندازی نموده و به صورت متمرکز برای سالن های آرایش رنگ مو های پادینا ها را عرضه میکند.

قیمت های اعلامی رنگ مو پادینا کاملا اقتصادی بوده و بسیار مناسب استفاده شخصی و همچنین استفاده در سالن زیبایی می باشد.

پادینا قدیمی ترین برند رنگ مو در ایران و اقتصادی ترین رنگ مو بود و طی سال های گذشته توسط ایران رنگ مو با همکاری مشترک فروشگاه اینترنتی زیباما اقدام به توزیع محصولات پادینا کرده و به سالن ها و گالری های سراسر کشور کالاهای مورد نظر را ارسال می کند.

ایران رنگ مو و زیباما نمایندگی اصلی رنگ مو پادینا و دیگر محصولات پادینا بوده و تامین کالا را مستقیما از کارخانه انجام می دهد.

ایران رنگ مو با داشتن نمایندگی فروش قادر به ارائه قیمت عمده محصولات پادینا رنگ مو و اکسیدان پادینا بوده و توزیع و پخش محصولات آرایشی را برای سالن داران و فروشگاه ها انجام می دهد.

شما عزیزان می توانید محصولات پادینا را با قیمت بسیار بسیار مناسب تهیه کرده و با سود قابل توجه به فروش برسانید.

سالن داران گرامی نیز به جهت کاهش هزینه ها و البته نگه داشتن کیفیت خدمات خود برای خرید رنگ مو پادینا و برندهای دیگر رنگ مو می توانند با ما ارتباط برقرار کرده و با قیمت بسیار مناسب مواد رنگ خود را تهیه کنند.

جهت خرید و اطلاع از قیمت رنگ موی ایرانی پادینا می توانید با ما تماس بگیرید، ایران رنگ مو نمایندگی فروش رسمی برند پادینا بوده و تمامی محصولات پادینا را موجود داشته و قادر به توزیع تک و عمده محصولات آرایشی پادینا به سراسر کشور است.

رنگ مو پادینا از قدیمی ترین رنگ موهای ایرانی بوده که به واسطه قیمت کاملا ارزان به نسبت مابقی برندهای رنگ مو از فروش و تقاضای بالایی برخوردار است.

رنگ موی ایرانی پادینا با بسته بندی بنفش رنگ بوده و در تیوپ های 100 میل تولید می شود.

جهت خرید رنگ مو پادینا به قیمت بازار میتونید با شماره تماس های درج شده در ادامه تماس بگیرید.
ایران رنگ مو نمایندگی فروش محصولات پادینا از جمله اکسیدان، رنگ مو ، پودر دکلره بوده و امکان فروش به صورت سالنی و فروشگاهی را دارد.
رنگ مو پادینا با قیمت بسیار اقتصادی از رنگ موهای قابل استفاده در سالن ها و حتی استفاده شخصی بوده و از نسبت 1 به 1 در ترکیب با اکسیدان بهره می گیرد.

ایران رگ مو تجربه توزیع و پخش محصولات پادینا به صورت سالنی  فروشگاهی به سراسر کشور را داشته و قادر هستیم در جای جای ایران عزیز محصولات پادینا را برای شما ارسال کنیم.

جهت دریافت کاتالوگ رنگ مو پادینا و سفارش رنگ می توانید با شماره های درج شده در ادامه تماس بگیرید.

قیمت های در نظر گرفته شده توسط ایران رنگ مو کاملا برای شما سالن داران و گالری داران به صرفه بوده و با هر بودجه ای بنابر تعداد مورد خود از تخفیف برخوردار خواهید شد.

شما سالن دار و فروشگاه داران گرامی از سراسر کشور جهت خرید عمده و حتی جزئی ( حتی 1 عدد ) با ما تماس بگیرید.

 

 

امکان ارسال به سراسر کشور توسط ما وجود دارد.

جهت اطلاع از قیمت و خرید رنگ مو پادینا با ما تماس بگیرید.

در صورتی که به صرفه و اقتصادی بودن رنگ مو مورد نیاز شما است، رنگ مو پادینا پیشنهاد ما به شما خواهد بود

جهت خرید رنگ مو پادینا از نمایندگی اصلی تهران می توانید با اطلاعات درج در زیر تماس بگیرید.

محصولات پادینا تولید کشور ایران بوده و از مواد اولیه فرانسوی استفاده میکند.

از نظر درجه کیفی محصولات پادینا از درجه کیفی بالایی برخوردار بوده و پس از آن رنگ مو کراتینه آرکیا و در نهایت رنگ مو پادینا بوده و به جهت اقتصادی بودن و همچنین مواد اولیه مناسب موهای خانم های ایرانی نتیجه بسیار مناسبی خواهد داشت.

مدیران سالن های آرایش و خانم های ایرانی در هر کجای ایران می توانید از طریق اطلاعات تماس درج شده با ما تماس گرفته و سفارشات خود را ثبت نمایید.