3.5/5 - (8 امتیاز)

ایران رنگ مو نمایندگی محصولات دوماسی مفتخر است به ارائه و تحویل تمامی سفارش های رنگ مو، اکسیدان پودر دکلره و دیگر محصولات آرایشی دوماسی به سراسر کشور.

مجموعه ما با بیش از 10 سال تجربه در زمینه فروش لوازم آرایشی و بیش از 5 سال فروش تخصصی رنگ مو از مورد اعتماد ترین مجموعه و نمایندگی فروش رنگ مو دوماسی و بیش از 10 برند برتر و پرفروش رنگ مو در ایران هستیم.

محصولات دوماسی مناسب برای سالن های زیبایی، استفاده شخصی بوده و با قیمت عمده که از نمایندگی محصولات دوماسی خریداری خواهد کرد، بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی خواهد بود.

جهت خرید از نمایندگی رنگ مو دوماسی با کمترین قیمت ممکن و البته محصولاتی با تاریح انقضا مناسب و قابل استفاده در مدت زمان زیاد میتونید با ما تماس بگیرید.

ایران رنگ مو و فروشگاه اینترنتی زیباما با همکاری مشترک مسئولیت پخش محصولات دوماسی به تهران و دیگر شهرهای ایران را برعهده داشته و محصولات دوماسی را به بسیاری از سالن ها و گالری ها توزیع می کنند.

رنگ مو دوماسی در بسته بندی مشکی فرمز و در تیوپ های 120 میل تولید و توزیع می شود و هیچ نمونه تقلبی در بازار از رنگ مو دوماسی وجود ندارد.

ایران رنگ مو نمایندگی رسمی فروش رنگ مو دوماسی در تهران بوده و توزیع به سراسر کشور انجام می دهد.

رنگ مو دوماسی از با کیفیت ترین مواد اولیه و البته برند جدید ایرانی بوده که طرفداران زیادی دارد.

برند دوماسی محصول کشور ایران بوده و اگر چه که مواد اولیه آن وارداتی بوده و از بهترین و با کیفیت تری مواد اولیه موجود تهیه می شود.

بسته بندی های رنگ وم و دیگر محصولات دوماسی بسیار محک و زیبا بوده و در ویترین فروشگاه و حتی سالن زیبایی خود، جلوه دیگری دارد، به همین جهت برخی از مشتریان و سالن های زیبایی محصولات این برند را خارجی معرفی کرده و برای مشتری های خود استفاده می کنند.

دوام و ماندگاری بالا، نرمی و لطافت بی نظیر، درخشندگی فوق العاده و درصد کم آمونیاک موجود در ترکیات رنگ مو دوماسی، سبب شده تا این برند یکی از محبوبترین برندهای رنگ موی سر در بازارهای کشور ما باشد.

اگر برای سالن زیبایی خود نیاز به محصولات دوماسی دارید و یا اینکه بازاریاب و ویزتور برای آرایشگاه های شهر خودتون هستید، حتما با ما تماس بگیرید تا در کمترین زمان ممکن و با قیمت بسیار منصفانه محصولات دوماسی را خریداری کرده و برای شما ارسال کنیم، کارشناسان واحد فروش محصولات رنگ مو دوماسی پاسخگوی شما هستند، جهت تماس با ما از طریق اطلاعات تماس درج شده در صفحه تماس گرفته یا در پیامرسان ها پیام دهید.