2.6/5 - (5 امتیاز)

ایران رنگ مو با سابقه بیش از 10 سال در فروش جرئی انواع رنگ مو و بیش از 3 سال فروش تخصصی رنگ مو به صورت عمده به سالن های زیبایی و آرایشی، نمایندگی رنگ موی مارال را از زمان اولین شروع خظ تولید برند مارال آغاز نمود و هم اینک با تمرکز بر فروش رنگ مو مارال به صورت نمایندگی و توزیع رنگ مو مارال به تمامی شهرهای ایران و کشورهای همسایه، از بزرگترین سیستم توزیع رنگ مو مارال برای سالن ها برخوردار است.

رنگ مو مارال با کیفیت بسیار بالا و نسبت رنگ به اکسیدان 1 به 1.5 و همچنین روغن آرگان موجود در رنگ از بهترین رنگ مو های ایرانی است.

ایران رنگ مو نمایندگی رنگ موی مارال در تهران عرضه کننده کلیه محصولات آرایشی مارال به سراسر کشور و سالن های زیبایی است. رنگ مو مارال موجود در انبارهای ما کاملا به روز بوده و تمامی محصولات مارال دارای گردش می باشد.

رنگ مو مارال با بسته بندی سبز رنگ حاوی عصاره بابونه بوده که باعث تقویت ساقه مو شده و با نسبت 1 به 1.5 یکی از به صرفه ترین و اقتصادی ترین رنگ مو های ایرانی بوده که علاوه بر امکان استفاده با اکسیدان های مارال، امکان استفاده این رنگ مو با دیگر اکسیدان ها داشته و رنگ دهی مناسبی نیز خواهد داشت.

رنگ مو مارال به جهت قیمت مناسب و کیفیت بالا در سالن های آرایشی استفاده شده  و فروش بسیار بالایی دارد.

جهت خرید تک و عمده آرایشگاهی و مغازه ای با شماره تماس ما تماس بگیرید.